: با آب درمانی دردهای مفاصل رو کم کنین

:  

افراد واسه شل کردن عضلات و سرحالی پوست و اندامای خود باید هر هفته ورزشایی مانند شنا رو در برنامه خود دارا باشن که یکی از بهترین روشای کاهش دردهای مفاصل راه رفتن در درون استخره.

وسواس زنان در نظافت منازل یکی از شایع ترین دلایل آسیب عضلات بدنی و ستون فقرات اونا حساب می شه و باید در همین زمینه و واسه جلوگیری از عارضه های کمردرد و مچ درد زنان خونه دار در بین فعالیتای منزل به خود استراحتای تکراری و زیاد بدن و از فعالیتای تکراری هم دوری کنن.

در همین زمینه باید واسه جلوگیری از دردهای عضلانی و استخوانی از منابع غذایی که ویتامین C و کلسیم دارن استفاده شه که فرآورده های لبنیاتی به خصوص شیر یکی از بهترین منابع تغذیه ای حساب می شه.

آدمایی که داروهای فشارخون واسه اونا تجویز شده باید از چربی و نمک جهت کاهش دردهای مفاصل دوری کنن.

متخصصین بهداشت حرفه ای در محیط کار ارگونومی وسایل کار اشتغال افراد رو براساس مولفای تخصصی مورد بررسی قرار میدن،در همین زمینه در شرکتا، ارگانا و نهادهای دولتی و خصوصی یه متخصص بهداشت حرفه ای باید استخدام کنن تا افراد شاغل در اون محل مربوطه رو از نظر ارگونومی محیط کار آموزش بدن.

شناخت نوع نشستن درست و زمان بندی ایستادن در محل کار و دیگه فعالیتای جسمی و اندامی افراد باید به وسیله یه متخصص بهداشت حرفه ای به افراد آموزش داده شه که این لازمه استخدام این متخصصین در محلای اشتغال در تموم سازمانا و نهادهای کشوره تا از بیماریای جسمی و حرکتی که بسیار هم هزینه بر پیشگیری شه.

اگه بعضی افراد در محلای فعالیت خود با نبود متخصصین بهداشت حرفه ای مواجه هستن باید در قدم اول به طور مرتب ورزش منظم و ملایم کنن، پیاده روی و شنا در طول هفته بسیار در شل کردن عضلات و درمانای دردهای عضلانی اثر میذاره.

یکی از بهترین روشای آب درمانی واسه کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در داخل استخر به صورت مرتب در طول هفته س که بسیار هم باعث سرحالی افراد و کاهش فشار روی مفاصل می شه.

.

منبع :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *