یکی از عوامل مهم در "سلامت "سیستم عصبی به کار گیری ویتامینهای گروه B هستش.
سیستم عصبی هم مانند دیگه بخشای بدن نیاز به توجه و رسیدگی داره با رعایت نکاتی بسیار ساده میشه به آرامش عصبی رسید.

تغذیه بر هر عضو بدن اثر زیادی میذاره و حتی میشه گفت "سلامت" هر عضو در بدن به تغذیه سالم بستگی داره.

یکی از عوامل مهم در "سلامت "سیستم عصبی به کار گیری ویتامینهای گروه B هستش.

کمبود ویتامین B1 باعث مشکل سیستم عصبی و مریضیایی مانند بری بری و گز گز و مور مور بدن و نبود توانایی لمس اشیا می شه که با مصرف غلات سبوس دار میشه از این مریضی ها جلوگیری کرد.

کمبود ویتامینای B6 و B12 که باعث مشکلات خلقی، عصبی و گر گرفتگی می شن و در سلامت سیستم عصبی نقش زیادی رو اجرا می کنن که غلات و حبوبات، جگر و دل و قلوه، شیر و مرغ منابع غنی این ویتامینها هستن.

مصرف امگا 3 در "سلامت" سیستم عصبی کمک کننده س و مشکلات حسی و عصبی رو درمان می کنه که در شکلای جور واجور ماهیا فت و فراوون پیدا میشه.

کمبود ویتامینD علاوه بر مشکلات استخوانی باعث مشکلات شناختی هم در فرد می شه که مهمترین اون نبود کار کرد مناسب مغزه که نور آفتاب در درجه اول بهترین

منبع : yjc.ir

جمع آوری سلامت اکاایران

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *