طی یک دهه گذشته ، شرکت ها در سراسر صنایع فعالیت ها و فرآیندهای خود را دیجیتالی کرده اند. حتی در حال حاضر ، مشاغل در حال استفاده از هوش مصنوعی برای جریان کار و زنجیره های عرضه هستند. در نتیجه ، کارجویان امروز به مهارتهای ویژه ای نیاز دارند تا بتوانند به آنها در ایستادگی از جمع کمک کند.

دیجیتال

در حالی که برخی دانشکده ها ، دانشگاه ها و ارائه دهندگان آموزش برنامه های درسی خود را اصلاح کرده و یا گسترش داده اند تا این تقاضای رو به رشد دانش دیجیتالی را برآورده سازند ، بسیاری از مربیان در تلاش هستند تا مهارت های اساسی دانشجویان را فراهم کنند.

دانشجو

در این مقاله ، ۱۰ دانش آموز اصلی مهارتهای دیجیتال را برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویی و صنعت ، در این مقاله بررسی می کنیم.

دانش آموز

۱ Media رسانه های اجتماعی

طبق یک مطالعه جدید ، در سراسر جهان ۲ ۲ ۷ میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی وجود دارد. از این تعداد ، ۲٫۵ میلیارد کاربر فعال در دستگاه های تلفن همراه هستند. این ارقام حاکی از افزایش ۳۰ درصدی کاربران اجتماعی موبایل در تنها یک سال است که پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

موبایل

توانایی درک و استفاده موثر از رسانه های اجتماعی یک مهارت اصلی است که هر حرفه ای باید داشته باشد. بازاریابی رسانه های اجتماعی فراتر از ارسال یک توییت یا بروزرسانی فیس بوک است. این در مورد درک روابط پویا بین مارک ها ، تأثیرگذار و مصرف کنندگان است. به عبارت ساده تر ، کسب و کارها باید به روش هایی که باعث ترافیک وب سایت یا محصول خود برای تبدیل احتمالی می شود ، به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

۲ Marketing بازاریابی موتور جستجو

فراتر از رسانه های اجتماعی ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) یکی از مؤثرترین رشته هایی است که بازاریابان برای تکیه به آن روی آورده اند. برای چشم انداز همه چیز ، بیش از ۶ ٫ ۵ میلیارد نتیجه SEM هر روز انجام می شود که Google ۷۷ درصد از این میزان ترافیک را به خود اختصاص می دهد.

دانش آموزان با تجربه SEM می توانند دیدگاه وب سایت یک شرکت را در موتور جستجو (به عنوان مثال گوگل) در درجه اول از طریق تبلیغات پولی افزایش دهند. با این کار ، تجارت از صفحه نتایج موتور جستجو ترافیک وب با ارزش را جذب می کند.

با استفاده از SEM ، دانش آموزان می توانند بخشی از ۶٫۵ میلیارد نتیجه ترافیک جستجو را ضبط کنند. به همین دلیل است که بازاریابان ، مدیران محتوا و وب مسترها زمان زیادی را صرف بهینه سازی وب سایت ها و تبلیغات تبلیغاتی خود می کنند تا از بالاترین نرخ تبدیل ممکن اطمینان حاصل شود.

اکثر شرکت ها درگیر فروش محصولات یا خدمات هستند. بنابراین ضروری است که نام تجاری آنها به راحتی در بین رقابت های خود پیدا شود. افراد متقاضی شغل اگر بتوانند زمینه بزرگتر کارکرد شغلی خود را درک کنند ، باید دانش عملی در زمینه بازاریابی جستجو داشته باشند.

۳ ٫ تحلیلی

طبق گفته فوربس ، فقط ۲۲٪ از بازاریابان ادعا می کنند که ابتکار عمل بازاریابی مبتنی بر داده های خود در حال دستیابی به نتایج قابل توجهی است.

پیتر دراکر ، یک رهبر در آموزش مدیریت و اغلب به عنوان بنیانگذار مدیریت مدرن توصیف می شود ، این حرف را دارد که می گوید:

“اگر نمی توانید اندازه گیری کنید ، نمی توانید آن را مدیریت کنید.”

تجزیه و تحلیل داده ها اساساً به دانش آموزان اجازه می دهد تا در نقش های خود تصمیم های آموزش دیده و مبتنی بر داده بگیرند. اعداد تعریف می کنند که آیا یک کمپین موفقیت آمیز بوده است ، و در چه درصد است. نکته مهم در تجزیه و تحلیل ، دانستن اطلاعات برای جمع آوری و اندازه گیری به منظور بهبود برنامه بعدی است. شرکت ها نمی خواهند دلارهای ارزشمند بازاریابی را بر اساس روندها یا غرایز روده هدر دهند. این به حداکثر رساندن کارآیی هر کمپین و بهینه سازی بازده سرمایه گذاری است.

دلار

تجزیه و تحلیل ها به طور معمول با SEM دست به دست می شوند. این دو مهارت مکمل با یکدیگر کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که یک کسب و کار درک می کند که مصرف کنندگان چه می خواهند ، و چگونه بهترین جلب توجه و حفظ توجه آنها است.

۴ Marketing بازاریابی محتوا

محتوا به اشکال مختلفی ارائه می شود – پست های وبلاگ ، فیلم ها ، پادکست ها ، اینفوگرافیک ها ، حتی به روزرسانی های وضعیت رسانه های اجتماعی.

۵۳٪ از بازاریابان می گویند ایجاد محتوای وبلاگ اولویت اصلی بازاریابی ورودی از کشور آنها است – HubSpot

این توییت

بازاریابان ممکن است وقت خود را صرف بهینه سازی کلمات کلیدی و تبلیغات کنند ، اما محتوا همچنان پادشاه است. از این گذشته ، یک وب سایت یا صفحه رسانه های اجتماعی به وسیله محتوای آن هدایت می شود و بدون آن ، مشتریان راهی برای درک مزایای یک محصول یا خدمات ندارند.

محتوا در رانندگی آگاهی از برند بسیار مهم است و می تواند مارک ها یا تأثیرگذار را به عنوان رهبر فکر ایجاد کند. بنابراین ، استخدام های جدید باید اهمیت ایجاد نه تنها محتوا ، بلکه محتوا را درک کنندt مربوط به تحقیق در مورد کلید واژه ها و بهینه سازی آنها در یک استراتژی است.

۵ ٫ ایمیل

یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن و حفظ سرب ، از طریق روش آزمایش شده و آزمایش شده است: ایمیل.

ایمیل یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی مستقیم است و هنوز هم مشتی در خرید و نگهداری مشتری دارد. از راه اندازی ها گرفته تا شرکت های چند ملیتی ، ایمیل به راه اندازی بسیاری از کمپین های موفق کمک می کند.

اما اشتباه نکنید ، بازاریابی نامه الکترونیکی به خودی خود یک شکل هنری است. یک بازاریاب با تجربه دیجیتال می داند که هر مرحله از قیف را باید با دقت برنامه ریزی کرد. از صفحه ثبت نام – از جمله قرار دادن آن در وب سایت – تا اولین ایمیل خوش آمدید ، هر مرحله برای جذب و حفظ کاربران و ایجاد مشارکت باید بهینه سازی شود.

ممکن است افراد حساب های رسانه های اجتماعی یا آدرس خانه را تغییر دهند ، اما افراد مستعد تغییر آدرس ایمیل خود نیستند. به همین دلیل است که متخصصانی که قدرت ایمیل را برای برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان درک می کنند ، تقاضای زیادی دارند.

به عنوان این آموزگاران نباید ایمیل را به عنوان ابزاری قدیمی مدرک رد کنند ، بلکه در عوض دانش آموزان را مجبور می کنند تا در راه های استفاده از ایمیل در نقش های خود – فعلی و آینده – دوباره فکر کنند.

۶ ٫ موبایل

طبق گزارش اخیر We Are Social و Hootsuite ، اتصال تقریباً همراه با تقریباً دو سوم جمعیت جهان با استفاده از تلفن های همراه رو به رشد است و ۵۵ درصد از کل اتصالات فعال از طریق تلفن های هوشمند وارد می شوند. از آنجا که ترافیک تلفن های هوشمند در حال حاضر بیش از ترافیک دسک تاپ ، روشن است که موبایل آینده است.

برای درک تأثیر این تغییر ، فقط باید به گوگل نگاه کنیم. بزرگترین ارائه دهنده موتور جستجو در جهان یک برنامه وب سازگار با تلفن همراه ایجاد کرده است که برای تست قابلیت استفاده و سرعت وب سایت های تلفن همراه طراحی شده است. داشتن یک صفحه وب سازگار با تلفن همراه می تواند باعث افزایش حضور جستجوی شما در بین مصرف کنندگان شود که به دسک تاپ دسترسی ندارند.

کارجویان می توانند با بهینه سازی کمپین ها از این دانش به نفع خود استفاده کنند و از آخرین پیشرفت ها در جستجوی تلفن همراه و تجربه کاربر استفاده کنند.

۷ ٫ استراتژی و برنامه ریزی

مشاغلی که برنامه ریزی استراتژیک را در دستور کار بازاریابی خود قرار می دهند ، به احتمال زیاد در طولانی مدت شاهد نتایج قابل اندازه گیری هستند. بازاریاب های دیجیتال به جای برنامه ریزی بر اساس موقت ، نیاز به ایجاد کمپین هایی دارند که مبتنی بر آنالیز و داده های سئو قابل اندازه گیری باشد.

به عنوان مثال ، تعیین KPI های خاص و مشخص کردن روش های اندازه گیری هر شاخص می تواند به بازاریاب کمک کند تا پاسخگو باشند. همچنین ضروری است که آنها مبارزات گذشته را تحلیل کرده و تصمیم بگیرند که کدام متریک ارزش سنجش دارد.

چشم انداز کردن ، استراتژی و برنامه ریزی ، یک فاصله اصلی مهارت در سازمان ها است – طبق ۵۸٪ از متخصصان در ایالات متحده ، ۵۵٪ در انگلیس و ۴۲٪ در ایرلند. با ارائه مهارت در چگونگی برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی دیجیتال ، فارغ التحصیلانی که به دنبال نقش های جدید هستند ، نسبت به همسالان خود که دانش کمی دارند و یا کم دارند ، مزیت آشکاری دارند.

۸ elling فروش اجتماعی

برای ارتباط با مشتری و تأثیرگذاری بر مشتریان ، متخصصان فروش باید جایی باشند که چشم انداز آنها در آنجا باشد: آنلاین. از آنجا که فروش اجتماعی ارزش فروش خود را برای فروشندگانی که از آن استفاده می کنند اثبات کرده است – ۹٪ از فروشندگان برتر از ابزار فروش اجتماعی با موفقیت استفاده می کنند – برای اجاره های جدید تجربه با استفاده از فن آوری های فروش اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مشاغل موجود در صنایع نیز در حال درک اهمیت سرمایه گذاری در فروش اجتماعی در فناوری جدید “پشته فروش” در بالای CRM مانند ابزار ردیابی ایمیل ، برنامه های بهره وری و نرم افزار هوش فروش هستند. مهمتر از همه ، ابزارهای فروش اجتماعی در تعامل با و تأثیر گذار بر مصرف کنندگان ، به ویژه در بین نوازندگان برتر ، بسیار مؤثر دیده می شوند.

در حقیقت ، طبق گفته لینکدین ، بیش از ۷۰٪ از متخصصان فروش از ابزارهای فروش اجتماعی مانند لینکدین ، Twitter و Facebook استفاده می کنند و آنها را بیشترین تأثیر در درآمد می دانند.

به عنوان یک عرصه نسبتاً جدید برای سازمانها ، ارائه آموزش هایی که در راستای صنعت باشد ، به هر دانشجویی که علاقه مند به دنبال حرفه فروش باشد با ابزارهای ارزشمند و بسیار به دنبال کمک می کند.

۹ Marketing بازاریابی پرداخت-کلیک (PPC)

طبق Econsultancy ، تنها ۲۲٪ مشاغل از نرخ تبدیل فعلی خود راضی هستند. علاوه بر این ، برای هر ۹۲ دلار هزینه شده برای جذب مشتری ، فقط ۱ دلار برای تبدیل آنها استفاده می شود.

به این ترتیب ، PPC روشی محبوب برای برندها است که بتوانند به سرعت ترافیک خود را انجام دهند. شرکت هایی که بودجه های کلانی دارند به راحتی می توانند نتیجه جستجو را در صفحه اول گوگل نشان دهند و از این طریق ترافیک گسترده موتور جستجو را تضمین می کنند. یکی از مدلهای تبلیغاتی PPC محبوب برنامه AdWords گوگل است.

برای یک فرد متقاضی کار دیجیتالی ، درک اینکه چه برداشت ها ، میزان دستیابی ، هزینه های هر کلیک و نرخ کلیک را از طریق نرخ متوسط ​​دارد ، ناخوشایند است.در حین مصاحبه ، آنها را به طور جداگانه از همسالان خود جدا کنید.

۱۰ ٫ فیلم

در زمینه دیجیتالی ، فیلم از نوعی سرگرمی در یوتیوب به یک درایور اصلی محتوای رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. Snapchat اکنون یک بستر قدرتمند و تأثیرگذار است در حالی که اکنون Facebook در Stories Instagram خود از ویدئو استفاده می کند.

چرا ویدیوها در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند؟ با افزایش روز افزون کاربران تلفن های هوشمند ، برنامه های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat ، Weibo ، WeChat و Line در حال تبدیل شدن به ابزارهای واقعی برای ارتباط پیام فوری هستند. در حقیقت ، بیش از ۶۰ of از کاربران ۱۳ تا ۳۴ ساله تلفن های هوشمند در ایالات متحده Snapchatters هستند.

استفاده از ویدئو به عنوان محتوای ساده تر از یک پست وبلاگ معمولی است. همچنین برای هزاره ها بسیار سرگرم کننده و جذاب است. با ترکیب قدرت عاطفی فیلم های اجتماعی با میزان و دامنه تبلیغات دیجیتال ، بازارها می توانند به بازار رو به رشد مصرف کنندگان درگیر تبدیل شوند.

در ۱۰ شغل با مهارت متوسط ​​، اکنون نقشهایی در مقایسه با مشاغل غیر دیجیتالی ۲٫۵ برابر افزایش یافته است. نکته اصلی در مورد مهارت های دیجیتال این است که می توانند در هر نقش شغلی مورد استفاده قرار گیرند. این تنها در حوزه بازاریابان یا فروشندگان نیست. به عنوان چنین فارغ التحصیلان ، افراد متقاضی کار و متخصصان باید این مهارت های اصلی را یاد بگیرند تا شانس استخدام شدن خود را بهبود بخشند.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و Cجزایر aicosTuvaluUgandaUkrain امارات متحده عربی اروگوئه UzbekistanVanuatuVenezuelaVietnam و جزایر ویرژین Wake IslandWallis و FutunaWest BankWahar SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت