Agile Elephant تحول دیجیتالی را “تغییر در رهبری ، تفکر متفاوت ، تشویق نوآوری و مدلهای جدید کسب و کار ، ترکیب دیجیتالی کردن دارایی ها و استفاده بیشتر از فناوری برای بهبود تجربه کارمندان سازمان ، مشتریان ، تأمین کنندگان ، شرکا ، تعریف می کند. و ذینفعان. “

دیجیتال

این یک تغییر در رفتار و فرآیندهای مؤثر بر تمام صنایع از جمله صنعت داروسازی و مراقبت های بهداشتی است. دیجیتال این امکان را به بیماران می دهد تا در مراقبت از خود نقش موثری داشته باشند و فرآیندها را برای ارائه دهندگان کارآمدتر کنند. در اینجا ۶ روش دیجیتالی در حال تبدیل چشم انداز دارویی و مراقبت های بهداشتی است.

داروسازی

۱ now اکنون کارآیی درمان شفاف است

دیگر شرکتهای بزرگ داروسازی تنها ارائه دهنده اطلاعات پیرامون نحوه عملکرد محصولاتشان در دراز مدت نیستند. روندهای دگرگونی دیجیتال اخیر ، هم در بیماران و هم در شرکتهای داروسازی امکان دسترسی بی نظیر به اطلاعات پیرامون تأثیر یک استراتژی مراقبت های بهداشتی یا محصول دارویی و چگونگی تأثیر آن بر روی بهزیستی و زندگی روزمره آنها را فراهم می کند.

۲ visual تجسم داده ها برای افزایش دسترسی

تجسم داده ها فقط زیبایی شناسی نیست بلکه در نتایج واقعی و یافته های صنعت پایه گذاری شده است. با افزایش روزانه محتوای موجود در اینترنت ، نحوه دسترسی و پردازش اطلاعات افراد تغییر می کند. برای شرکتهای جدید دارویی در میان تحول دیجیتالی سازمان آنها ، این بدان معنی است که نحوه اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری اطلاعات برای موفقیت سازمان بسیار مهم است. به اشتراک گذاشتن اطلاعات مبتنی بر داده ها باید به گونه ای انجام شود که برای مخاطبان گسترده تر ملموس و در دسترس باشد ، نه فقط از نظر علمی بین ما. به عنوان مثال ، تجسم داده ها می تواند چگونگی ارتباط داده های بیمار به آنها را تقویت کند ، یا اینکه برخی داروها و درمان های خاص بر مناطق مختلف سیستم فیزیولوژیکی تأثیر می گذارند.

۳ ٫ بیماران مجاز به ایفای نقش مؤثر در مراقبت از خود هستند

اگرچه متخصصان مراقبت های بهداشتی همچنان روابط بین بیماران و صنعت داروسازی را نشان می دهند ، اما روندهای دیجیتال نشان می دهد که تعداد فزاینده ای از بیماران بیشتر با برنامه های درمانی خود درگیر هستند. مک کینزی از یک نظرسنجی استناد می کند که در آن بیش از ۸۵ patients از بیماران به توانایی خود در گرفتن مسئولیت شخصی برای سلامتی خود اطمینان داشته اند و درک می کنند که چگونه می توانند به منابع دیجیتال و آنلاین برای کمک به آنها دسترسی پیدا کنند.

به دلیل وجود اطلاعات بسیار دیجیتالی که در مورد مراقبت های بهداشتی و دارویی وجود دارد ، مردم از گرفتن بهزیستی به دست خود راحت تر هستند. این اطلاعات به بیماران این امکان را می دهد تا با سلامت خود رابطه بهتری برقرار کرده و هزینه محصولات دارویی یا خدمات درمانی مورد نیاز خود را ارزیابی کنند. برای شرکت های جدید دارویی ، روند تحول دیجیتال مانند این می تواند سودمند باشد ، زیرا صنعت داروسازی در حالی که در حال تحقیق در مورد مزایای محصولات خاص است ، می تواند با بیماران بالقوه به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و با آنها درگیر شود.

۴ ٫ ۲۴/۷ مراقبت مجازی

در گزارش روندهای دیجیتالی Econsultancy در سال ۲۰۱۷ در بهداشت و درمان و داروسازی ، تقریباً ۵۰۰ نفر از پاسخگویان بهداشت و درمان و داروسازی در کشف اینکه کدام حوزه های بازاریابی دیجیتال “بسیار مهم” باشد ، در طی چند سال آینده نقش داشتند. طبق یافته های آنها ، ۷۴٪ از پاسخ دهندگان صنایع بهداشت و داروسازی اظهار داشتند که “بهینه سازی سفر مشتری از طریق چندین لمس” از مهمترین راهبردهای بازاریابی دیجیتالی در آینده نزدیک خواهد بود.

بنابراین این برای شرکتهای دارویی جدید ، متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران چه معنی دارد؟ به بیان ساده تر ، این بدان معنی است که از طریق چندین نقطه لمسی روند مراقبت از بیمار ، تعامل گسترده ای با بیماران و پزشکان صورت خواهد گرفت. از تکرار فروش دارویی گرفته تا تیم های بیمار ، مراقبت های مجازی به روز و ۲۴/۷ در کل صنعت تبدیل به یک هنجار خواهد شد.

به گفته مک کینزی ، یک مورد وجود دارددر حال حاضر برنامه های مراقبت مجازی وجود دارد ، از جمله راه حل های NeoCare از Aetna ، که برای کمک به درخواست تقاضا از پرستاران نوزادان پس از بازگشت والدین به خانه با نوزادان خود که قبلاً در مراقبت های ویژه بودند ، کار می کند.

نوزاد

شخصی سازی نقش اساسی در این تحول از ساعات محدود اداری تا دسترسی ۲۴/۷ به مراقبت ها دارد. فناوری مانند سنسورها و برنامه ها امکان مراقبت منحصر به فرد از بیمار را برای نیازهای خاص آنها فراهم می کنند. برخی از بیماران در حال حاضر به سنسورهای بی سیم دسترسی دارند.

برای شرکت های داروسازی و مراقبت های بهداشتی ، این تغییر در انتظار و تجربه به معنای تغییر مشتری محور به منظور موفقیت است. با این حال ، گزارش روندهای دیجیتال و بهداشت و درمان ، هشدارهای مربوط به فرآیندهای بروکراتیک و رشد آهسته برای سازمانهای در مقیاس بزرگ را به عنوان اصلی ترین چالش برای زنده ماندن از این روندهای تحول دیجیتال نشان می دهد. برای جلوگیری از بهترین این مبارزات ، وقت آن است که نقشه راه دگرگونی دیجیتال شرکت شما و چگونگی ساده سازی تغییرات لازم را بررسی کنید. مک کینزی اظهار داشت که شرکتهای جدید داروسازی به جای اینکه فقط به عنوان ارائه دهنده خدمات درمانی مبتنی بر دارو ، به عنوان بخشی از “اکوسیستم دیجیتال” عمل کنند ، یک درمان کامل و ارزش را ارائه می دهند. صنایع بهداشت و درمان و داروسازی برای بهینه سازی مراقبت از بیمار ، داده ها و اندازه گیری های بیولوژیکی را با هم ترکیب می کنند.

۵ ٫ جریانهای دیجیتال را برای کارآیی ساده تر می کند

خوشبختانه ، نوآوری های دیجیتالی به سازمانهای مقیاس بزرگ ، همانطور که در بالا گفته شد ، اجازه می دهد تا در بحبوحه تغییرات عمده صنعت ، رشد و شکوفا کنند. فن آوری های آینده رو به جلو مانند هوش مصنوعی که می توانند با استفاده از داده های عمیق و محاسبات تحلیلی تصمیمات پیچیده ای بگیرند ، فرایندهای استراتژیک را همانطور که ما می شناسیم در حال تبدیل شدن هستند.

به عنوان مثال ، هرچه تعداد بیشتری از بیماران به اطلاعات علمی در مورد درمان های تجویز شده خود دسترسی پیدا کنند ، شفافیت سبد خرید و تحقیق (R&D) در پشت این درمانها برای برآورده کردن انتظارات مشتری و بیمار ، برای حفظ آنها در اولویت قرار خواهد گرفت. صنایع آنها

۶ Development پیشرفت دارویی پیشرفته

نه تنها مراقبت از بیمار از طریق آنالیتیک ، هوش مصنوعی و سایر فناوریهای پیشرفته بهبود می یابد ، بلکه صنعت توسعه داروسازی نیز متحول می شود. با داشتن اطلاعات زمان واقعی از هر دو کارآزمایی بالینی و بیماران ، تولید کنندگان مواد مخدر درک بهتری از چگونگی تأثیر یک دارو بر کاربر ، و چگونگی بهینه سازی اثرات آن و به حداقل رساندن عوارض جانبی به دست می آورند.

آینده راه حل های مراقبت های بهداشتی و دارویی

راه حل

اگرچه صنعت داروسازی به دلیل محدودیت های نظارتی می تواند در انطباق با تغییر کند باشد ، بسیاری از شرکت های برتر داروسازی پیشرفت قابل توجهی در سفر خود به تحول دیجیتالی داشته اند. براساس گزارشی از مرکز راه حل های بهداشتی Deloitte ، تعداد برنامه های دارویی تولید شده توسط شرکت های داروسازی از سال ۲۰۱۳ سه برابر شده است که ۳۰۵ برنامه در سال ۲۰۱۳ و ۹۸۸ مورد در سال ۲۰۱۶ توسعه یافته است.

در همان گزارش ، اهمیت “بیمار متصل” تأکید می شود. با ۷۷٪ جمعیت آمریکا که از تلفن های هوشمند برای دسترسی به اطلاعات آنلاین استفاده می کنند ، هم اکنون مردم می توانند با استفاده از برنامه های هوشمند به طور مرتب سلامت خود را پیگیری کنند. علاوه بر این ، در یک بررسی از ۱۹۰ گروه بیمار مشخص شد که بیش از ۵۰٪ از افراد مورد بررسی از برنامه درمانی “مرتبا” یا “گاه به گاه” استفاده می کنند و تقریباً ۷۰٪ اعلام کرده اند که برای مدیریت وضعیت تشخیص داده شده خود از حداقل یک برنامه مرتبط با سلامتی استفاده می کنند.

برای موفقیت در این منظر دیجیتالی جدید ، شرکت های داروسازی و مراقبت های بهداشتی باید مراقبت های شخصی شخصی تری داشته باشند که آنها را با استفاده از تجسم در دسترس از داده ها و مراقبت در زمان واقعی درگیر کند. این که آیا آنها تصمیم می گیرند برنامه هایی را توسعه دهند که آمار بیوفیزیکی بیماران را اندازه گیری کند یا چندین لمس لمسی در طول مدت مراقبت از بیمار ایجاد کند ، افزایش نوآوری های دیجیتالی در مراقبت های بهداشتی بدون در نظر گرفتن چگونگی سازگاری با این تغییرات ، بر نحوه انجام کار تأثیر می گذارد.

برای زنده ماندن و پیشرفت در یک صنعت دیجیتالی مراقبت های بهداشتی ، شرکت های داروسازی و مراقبت های بهداشتی باید بلافاصله تولید ایده ها و پیاده سازی استراتژی های دیجیتالی را شروع کنند تا یک مدل تجاری ایجاد کنند که به آنها امکان تغییر توانایی ها و نقاط قوت خود را می دهد. در پایان ، بسیار مهم است که شرکت های داروسازی و مراقبت های بهداشتی هدف نهایی خود را در مرکز مأموریت خود نگه دارند: سلامتی و ایمنی بیماران.

پست های مرتبط:

     

  • چگونه از یادگیری آنلاین بهترین بهره را ببریم
  •  

  • چگونه می توان با استفاده از بازاریابی محتوا در فروش دیجیتال موفقیت کسب کرد

    بازاریابی محتوا

     

  • ۵ راه حل برای به حداکثر رساندن ارزش بازاریابی ایمیل شما
  •  

  • ۷- اشتباهات اساسی سئو در وبلاگ شما ایجاد می شود
  •  

  • نکات مربوط به بازاریابی محتوا برای راه اندازی ها