چرا متوسط ​​خیلی محبوب است؟

برندها عاشق مدیوم هستند زیرا می توانند داستانهای تألیف شده توسط تأثیرگذار را حمایت کنند و محتوای خود را در موضوعات محبوب ارسال کنند. بازاریابان عاشق مدیوم هستند زیرا می توانند محتوای خود را تقویت کرده و به مخاطب بیشتری برسند. خوانندگان عاشق Medium هستند زیرا یک رابط کاربری ساده را برای آنها فراهم می کند تا در مورد موضوعات مورد علاقه خود بخوانند.

Medium موفق شده است زیرا تمرکز اصلی آن خوانندگان است. برخلاف مقالات clickbait که همه ما نسبت به آنها مصون هستیم ، الگوریتم Medium با کلیک ، اشتراک گذاری یا موارد دیگر قابل دستکاری نیست. این موضوع فقط به زمان خواندن متمرکز می شود – به نویسندگان نشان می دهد که مخاطبان آنها واقعاً چقدر درگیر هستند. پستها بر اساس تعداد خواندن ، نسبت خواندن به نماها ، نماها ، و توصیه ها قابل مشاهده هستند. این یک بستر ایده آل برای مشاوره های عمیق درباره هر موضوع است. خوانندگان می توانند نویسندگان یا انتشاراتی را که دوست دارند دنبال کنند و به اشتراک بگذارند ، در مورد نظر ، توصیه ، نشانه گذاری یا اظهار نظر در پست های خود بنویسند. کسانی که ترجیح می دهند رویکردی خلوص تر داشته باشند و به سادگی مشاهده کنند ، می توانند این کار را انجام دهند.

انتشارات متوسط ​​چگونه کار می کند؟

انتشارات متوسط ​​مجموعه های سرآمد داستان از پیرامون یک موضوع خاص است. آنها می توانند توسط هر کسی که از سیستم عامل استفاده می کند ، و همچنین توسط خود Medium ایجاد شوند. انتشارات ممکن است مجموعه ای از مشارکت کنندگان منظم باشد ، یا ویرایشگر (های) انتشارات ممکن است به سادگی داستان های طیف گسترده ای از افراد را دوباره به اشتراک بگذارند. هر کسی می تواند یک نشریه را در Medium ارسال کند ، اما ممکن است توسط تیم تحریریه پذیرفته شود یا نباشد. دستورالعمل ارسال برای انتشارات را اینجا بنویسید.

چگونه داستان ها را در متوسط ​​ایجاد کنیم

همانطور که گفته شد ، داستانهای متوسط ​​به مجموعه هایی که توسط کاربران و خود Medium ایجاد می شوند ، سازمان یافته اند. تاریخ ها تاریخ ندارند و تا تاریخ انتشار سازماندهی نمی شوند. علاوه بر دنبال کردن مجموعه هایی که دوست دارند ، کاربران می توانند داستان های خاص را به دیگران “توصیه کنند”. این عمل تاثیری را در نمایش داده می کند که اغلب یک Story در سراسر سیستم عامل نمایش داده می شود. لیست ۱۰۰ برتر متوسط ​​میزبان بهترین محتوای ماه است ، همانطور که توسط ویراستاران و الگوریتم های Medium تعیین شده است.

برای ایجاد محتوای خود ، روی “داستان جدید” کلیک کنید و نوشتن مستقیم در ویرایشگر متن این سکو را شروع کنید. می توانید یک پست موجود را در ویرایشگر متن Medium کپی و جایگذاری کنید و در صورت انجام این کار مجدداً آن را مجدداً چاپ کنید (یعنی محتوای وبلاگ خود یا پستهای LinkedIn). در مورد قوانین محتوای تکراری گوگل نگران نباشید. موتور جستجوگر اکنون به اندازه کافی هوشمند است تا بتواند تبلیغ محتوا را از طریق کانالهای مختلف درک کند. یکی را منتشر می کنید و افراد شروع به دیدن پست های شما می کنند ، می توانید تجزیه و تحلیل ها را مشاهده کنید ، از جمله نمایی (چند نفر داستان شما را دیده اند) ، نسبت خوانده شده (درصد پستی که کاربران در واقع می خوانند) ، خوانده شده است (چه داستان داشته باشد یا نه) بخوانید) ، و recs (چند بار داستان توصیه شد).

خواندن برای بازاریابان محتوا – انتشارات متوسط ​​

در اینجا دو انتشار توسط Medium و Bloglovin وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را دنبال کنید.

۱ Marketing بازاریابی محتوای استراتژیک

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا استراتژیک انواع مختلفی از بازاریابان و افراد خلاق را برای بحث در مورد استراتژی بازاریابی محتوا جمع می کند. مباحث از “چرا داستان پردازی بهترین استراتژی بازاریابی محتوا به” چگونه می توان به ایجاد لینک های با کیفیت برای افزایش پروفایل آنلاین شما “بردست.

۲ ٫ نفوذ

Influence یک انتشارات توسط Bloglovin است ، یک انجمن تأثیرگذار در وبلاگ که از ۸ میلیون کاربر تشکیل شده است. این نشریه در رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار متمرکز شده است ، و نکاتی را برای تأثیر گذاران و مارک های ارائه می دهد. پیروان همچنین می توانند تحقیقات و مقالات سفید و RSVP را برای رویدادهای آینده بازاریابی بارگیری کنند.

علاوه بر این انتشارات ، تعداد بازاریابی محتوایی نیز وجود داردرهبران باید بر روی سیستم عامل. اگر به دنبال بهترین و روشن ترین کارشناسان و مشاوره در زمینه بازاریابی محتوا هستید ، روی دکمه “follow” کلیک کنید.

۳ ٫ جی بائر

جی بائر یکی از بزرگترین نام ها در بازاریابی محتوا و بنیانگذار Convince & Convert است. او همچنین نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز و سخنران اصلی جهانی است.

۴ ٫ جف بولاس

به طور مرتب از جف به عنوان “تأثیرگذار برتر در بازاریابی محتوا” یاد می شود. وی نمونه ای از کسانی است که با موفقیت در تخصص خود در زمینه بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی از طریق وبلاگ شخصی خود و یک استراتژی تبلیغاتی عالی به موفقیت دست پیدا کرده اند.

۵ ٫ لری کیم

بنیانگذار Wordstream ، لری کینگ در مورد موضوعات مختلفی از کارآفرینی گرفته تا تبلیغات در رسانه های اجتماعی صحبت می کند. تعداد زیادی پست عالی با نکات عملی برای بازاریابان محتوا وجود دارد ، از جمله عناوین پست اخیر مانند “انواع محتوا که هدر وقت شما نیستند” و “۲۷ نکته عالی برای بازاریابی محتوا طبق داده های سخت”.
کارآفرینی

چه بازاریابی محتوا می تواند از متوسط ​​یاد بگیرد؟

احتمالاً صدها takeaway می توانند از Medium یاد بگیرند ، اما در اینجا سه ​​مورد برای شروع کار وجود دارد.

۱ ٫ ریسک کنید. سکوهای جدید را امتحان کنید و روشهای جدیدی برای استفاده از سیستمهای موجود پیدا کنید. داستان نویسان عالی با برتری در هر سکو با تبلیغات مناسب. آنچه را که برای شما بهتر است پیدا کنید.

۲ ٫ روی محتوای طولانی فرم سرمایه گذاری کنید – اگر قبلاً این کار را نکرده اید. محتوا که آموزش و الهام بخش است از بین نمی رود؛ از همیشه محبوب تر می شود تمام تلاش خود را کنید تا اطلاعاتی را ارائه دهید که مشتریان نمی توانند در هر جای دیگری پیدا کنند.

سرمایه گذاری

۳ ٫ روی ایده های عالی تمرکز کنید. ایده ها مهمتر از اقتدار هستند. در Medium ، محتوای عالی به دلیل محبوبیت آن شناخته می شود ، چه کسی آن را ننوشته و چه مقدار دلار برای تبلیغ هزینه کرده است. به منابع مراجعه کنید ، به تصاویر اضافه کنید و یک نسخه شگفت انگیز بنویسید تا محتوای شما در بالا باشد.

دلار

نکاتی برای موفقیت در رسانه

اکنون می دانید که Medium چه چیزی می تواند شما را در خارج از سیستم عامل آموزش دهد ، در اینجا باید آنچه را در مورد بهینه سازی حضور خود روی سکو بدانید.

۱ ٫ فراموش نکنید که CTA ها را فراموش کنید. تماسها به اقدامات برای هر قطعه محتوا مهم است ، اما به ویژه در مورد متوسط ​​وقتی همه چیز در مورد خواننده باشد. برای هدایت ترافیک ، یک پاورقی مبتنی بر تصویر ایجاد کنید تا پیوندها به وب سایت خود بازگردند. و فراموش نکنید که CTA را به محتوای خود در خارج از Medium نیز اضافه کنید.

۲ ٫ خود را در انتشار بسازید . انتشارات گزینه های سفارشی سازی بیشتری را به نام تجاری شما ارائه می دهد. روی یک طاقچه خاص متمرکز شوید و یک نشانی اینترنتی سفارشی ایجاد کنید که متناسب با نام تجاری شما باشد. آرم های سفارشی و یک تصویر سرصفحه جسورانه را انتخاب کنید تا یک احساس قوی داشته باشید.

۳۳ ٫ گزینه های قالب بندی را از دست ندهید . Medium گزینه های بسیاری از قالب بندی “پنهان” را ارائه می دهد که ممکن است وقتی فقط از نوار ابزار بازشو استفاده می کنید نبینید. Blockquotes گزینه ای عالی برای جلب توجه خواننده است و مطمئن شوید که کد به درستی فرمت شده است.

۴ ٫ محتوای متوسط ​​را در سایر سکوها به اشتراک بگذارید. برای کسب مطالب خود در مقابل خوانندگان جدید ، فقط به الگوریتم Medium اعتماد نکنید. همچنین باید محتوای متوسط ​​خود را در کانالهای رسانه اجتماعی تأسیس شده خود به اشتراک بگذارید. در نهایت ، شما ممکن است اکثر بازدیدهای مطالب خود را مستقیماً از سکو مشاهده کنید ، اما یک گنگ اولیه بسیار مفید خواهد بود.

۵ ٫ با نویسندگان خارجی کار کنید. وجود دارد نویسندگان بزرگی در Medium که محتوای عالی را بطور مداوم فشار می دهند. اگر به دنبال منابع هستید (یا حتی اگر نمی خواهید!) ، به نویسندگان صنعت خود دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که در انتشار شما مشارکت کنند. این نوع رابطه همزیستی برای برند شما بسیار سودمند خواهد بود.

آیا مطالبی را در Medium ارسال کرده اید؟ اگر چنین است ، شما چه نوع نتیجه ای دیدید؟ با غذاها و نکات مربوط به خوانندگان دیگر خود نظر دهید!